♥ admin ♥

My photo
just call me ara. respect me, i will respect u. saya TAK LAYAN orang BIADAP! :)

Wednesday 26 October 2011

askar paling hebat!

Tiga orang Jeneral dunia dari Jepun, Jerman dan Malaysia sedang bertanding keberanian tentaranya dan untuk membuktikannya masing-masing jeneral memerintahkan salah seorang askarnya untuk mengikuti arahannya.

Jeneral Jepun : Askar maju sini
Askar Jepun : Siap Jeneral
Jeneral Jepun : Tangkap peluru yang saya tembakan ke tubuh kamu
Askar Jepun : Siap Jeneral



Peluru langsung ditembakan dan kerana jaraknya terlalu dekat maka si Askar tidak dapat menangkapnya dan langsung mati. Si jeneral dengan bangga mengatakan,
Jeneral Jepun : Lihat Askar saya sangat berani dan bersiap sedia untuk mati.
Jeneral Jerman berang dan berkata,

Jeneral Jerman : Askar maju sini
Askar Jerman : Siap jeneral
Jeneral Jerman : Tangkap peluru dari RPG yang saya tembak
Askar Jerman : Siap Jeneral




Peluru meluncur cepat dan Askar yang menangkap hancur berantakan
Si Jeneral sangat bangga dan memberitahu,
Jeneral Jerman : Askar saya lebih berani bahkan untuk menangkap bom RPG.
Dan sampai pula giliran Indonesia,

Jeneral Malaysia : Askar maju sini
Askar Malaysia : Siap Jeneral
Jeneral Malaysia : Seberang ladang periuk api dengan berlari cepat
Askar Malaysia : Tak nak Jeneral !
Jendral Malaysia : Seberang cepat !!
Askar Malaysia : Tak nak Jeneral !




Sampai kali kelapan Jeneral memerintahkan askarnya, namun tetap di tolak. Lalu Si Jeneral berkata,
Jenaral Malaysia : Lihat Askar saya yang paling berani. Arahan Jeneral langsung dia tak ikut.


kehkehkeh~ ^_^



No comments:

Post a Comment

 

^^ Talking To The Moon ^^ | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)

♥ created by nur syazrah ♥