♥ admin ♥

My photo
just call me ara. respect me, i will respect u. saya TAK LAYAN orang BIADAP! :)

Monday 17 October 2011

aduyai!

hai! ap khabar semua? sihat? aku sihat2 je.. hari nie nk cite psl kwn aku.. LAILA.. knpe dgn dea? cmni cite dea.. pada satu hari kami di kelas agama.. haha gurau2.. haaa, nie cite betul dea.. mse 2 aku at kelas agama.. kte org klu time agama gabung 2 kelas.. then mse 2 aku gurau2 la dgn dea... abis 2 laila ckp aku gedik.. (hanya gurauan semata-mata) tetibe bdk yg laila x suka nie pulak nyampuk.. nme dea ARIANA..  then dea tnye la dgn laila.. kw ckp aku gedik eh? then main maki2.. eh siasat la dlu.. nie main maki2 lak.. ape lgy kwn aku maki la dea balik.. da dea lbih2.. pastu blk je dri skulh aku bkk fb.. dea ckp cmni: perhatian!!!!!!!!!!! badakhitamgemukbodo..jgn nk sesedap mulut ko je nk sound org..sebelum nk sound2 cermin diri tuuu ...fikir aq takut exuse me aq x tkt org yg ade penyakit parkinson mcm koo..kejap okay kejap x okey .. erhhh x yhh lahh nk buang mase koo tu dgn sound2 org. aq x lyn lahhh..kalo pandai pastu sound org x pe juga nie dh la b**o lgi nk sound2
x malu erhh ...kalo aq jadi kau malu giler dh lahh bodo pastu nk sound ............selame nie aq diam tpi bkn kali niehhh
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aq benci ko badakhitamgemukbodo..


ayat at atas nie mmg ayat dea.. aku x ubah pn..  geram gile aku.. aku trus col laila.. then laila on9 sekejap utk tulis at wall dea.. laila tulis cmni: mention! bdx bename ARIANA HUSNA perangai ke laot nmpk cnteq perangai huh,okk aq brani ckp cm nie sbb dea da burok-II kn aq kt wall dea. klo jln dpn jntan je mule bdn nk lentik abez klo jln nan membe pompuan pndai lak jln btol-II aq shoot jugak kaw nie kang, kite orang tego bek-II kaw x nk dnga then da kene tarik dngn bdx ats bru nk gelabah pggil kiteowng.sorry too say la bentine,kite orang ckp kaw gedix kaw x terime tpi too kenyataan okk, plezz matured laa,period pown belom ade hati nk usya bdx form 5, huh agk laa,owng cm kaw x kemane la nyahh,skid-II report parents, tpi parents kaw x taw prangai kaw sbnr cm ne,kesian!

2 lak mmg btul ayat laila.. aku x ubah pn taw.. abis 2 aku msg la ariana.. aku tnye dea.. asl nie? kate x nk gduh? asl kw cmni? tetibe dea salah kn laila pulak.. ap kes nie? dea yg terasa laila ckp dea gedik,,, laila lak yg salah.. spe sruh dea mkn lada? kn terasa pedas.. terkeluar pepatah.. abis 2 aku ckp la nun dea kw yg terasa, laila lak yg salah? then dea ckp abis 2 laila maki2 aku 2 ap? aku nie pn ad perasaan..
da kw maki dea confirm la dea maki kw blk.. aduyaiii..  keling kn?!
ok la smpai sni shje post aku.. bye.. peace ^-^v


No comments:

Post a Comment

 

^^ Talking To The Moon ^^ | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)

♥ created by nur syazrah ♥