♥ admin ♥

My photo
just call me ara. respect me, i will respect u. saya TAK LAYAN orang BIADAP! :)

Monday, 30 April 2012

Best Friend Until Die ♥

Waa2 ! Dah tengok tajuk atas tu ?
Good :) Siape best friend ara tu ?
Nak tau ? Meyh sini sambung baca :DD


Eh2 ! Siape pulak awek cun melecun kat atas nie ?
Jeng jeng jeng !
Tu laa Best friend ara ! Ape la korang niee.
Comel kan ? Gorgeous kan ? Seksi kan ? ;)
Nama dia NURUL NAIM ADNAN.
And nama manja die FIFIEN. hihi ^^v
Nak usha ? Usha lah KALAU dapat =p


Alolo, comelnye. 
Nie pulak namanya AINNAZUHA NORAZMAM.
Nama dia pendek je kan ? 
Bak kata fifien senang nak akad nikah.
Testing --> "Aku terima nikahnya Ainnazuha Binti norazmam dengan sehelai tissue.
Hihi. Ok senang sangat :)
Yang tadi tu testing je ea? 
Mane ade orang bagi mas kahwin sehelai tissu. Semua itu rekaan semata-mata
Nama omey die pulak AINNA.
Comel ? Dah tau lame :DD


Alololo, siape pulak nama yang empunya bibir seksi nie ?
Jeng jeng jeng !!
Nama dia NURUL LAILA NADIAH MOHD ABSAH.
Nama cute die LAILA.
Die suka menyanyi and paling penting suara die sedap :)
Taklah menyakitkan telinga. 
Ye dok ? Hihi
Comel ken ? Hihi 


Siape pulak yang monyok nie ? Hehe.
Nie nama dia PUTERI AZLINA ABDUL HALIM
nama comel die PUTERI.
Dulu aku satu sekolah dengan dia. 
Semua buat benda sama sama.
Sekarang nie tak lagi :(
Sebab die sekolah lain. Ara sekolah lain. :/
Kesian kan ? Huhu

Sekarang nie wa nak cakap dengan lu orang yang wa letak gambar lu kat atas nie.
Wa sayang lu sampai wa mampus.
Wa taknak kehilangan lu.
Lu faham ? Bagus !
Lu orang memang baik + caring + suka nasihat wa + macam2 lagi lah kebaikan korang tu.
Sampai tak tertulis wa. 
And lagi 1 !! Lu orang jangan marah wa,,sebab wa cerita pasal lu orang kat dalam blog.
Wa boring wa cerita laa.
Tapi wa cerita benda yang baik. 
Wa tak cerita pun lu berak sepah sepah. ^^v
Ape ape hal, Wa Sayang Lu Kawan ! 



No comments:

Post a Comment

 
♥ created by nur syazrah ♥